Week off...

Ano, přiznávám se dobrovolně a bez mučení :). 
Tento týden jsem nic nedělala, ale absolutně nic... asi to není úplně nejlepší taktika v maturitním ročníku, ale já prostě už nemám sílu (ano já vím, že mi došla pěkně brzo :D, ale snad se zase dobije). 

Nechávám všemu tak nějak volný průběh. 
Však ono to nějak dopadne. 
Navíc jak se tak říká, když nejde o život jde o h**** :D

Snažím se užívat dokud můžu a momentálně mi dělá velkou radost moje milovaná švadlenka :), neskutečně šikovná slečna, co má obrovskou trpělivost a zvládá poslouchat všechny moje výmysly ohledně mých vysněných maturitních šatů :D
Co vy na to? Obrážíte půjčovny nebo stejně jako já experimentujete? :)

PS: Není nic lepšího než "plyšáčci" na nožkách, kafe a knížka ;)

Ten výstřih mě dostal...


Hodně se mi lámou nehty, zkouším všechno možné... pokus číslo 4785689...


 Ani méďa už se na to nemůže koukat... ;D


Zalézt do peřin a minimálně celý víkend nevylézt... toť můj plán :)




9 komentářů:

  1. Naprosto tě chápu, mě maturitní ročník zmohl o dost dřív, než jsem čekala. Už aby to bylo za mnou! :D Očividně nejsem jediná, jejíž obrovskou láskou je v těchto chladných a náročných dnech postel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snad ho nakonec přemůžu já :D A to rozhodně jediná nejsi, jsou nás milióny :D

      Vymazat
  2. ty šatičky vypadají pěkně ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak držim palce dopředu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já také nic nedělala a to bych měla, děs! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ale jo, i nicnedělání je super, pročišťuje hlavu :-)
    Ať Ti šaty vyjdou dle Tvých představ!!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo taky bych chtěla celý týden nic nedělat :-)

    OdpovědětVymazat
  7. juu ten flormar lak vidím prvně, opět užitečný článek :))))))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu na mém blogu! :) / Thaks for visiting my blog :)