Let do this! :)

Ahoj ahoj, omlouvám se za ne-aktivitu - byla jsem zahrabána v miliónech lejster slohových prací, přihlášek, žádostí, testů a bůhví čeho ještě... upřímně řečeno nevím, jak dlouho ještě vydržím život studenta, podle mě je totiž neskutečně únavný - snad se to změní vysokou a hlavně tím, že tam snad budu studovat obor, který mě baví.

K věci, nemůžu nějak najít čas k pořádným článkům a tak jsem se rozhodla, že založím stránku na FB, kde budu dávat kratší příspěvky... hlavně různá motta, inspirativní fotky a tak podobně.

Tady je: Little girl dreaming (osobní blog) Takže LIKE a jdeme na to :) Jestli máte taky stránku hoďte mi tak odkaz, hrozně ráda si dělám nový "kámošky" :) Vlastně pokud by někdo měl zájem  být spoluautorem piště do zpráv nebo na wisters@seznam.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu na mém blogu! :) / Thaks for visiting my blog :)