Já cestovatel ;) EPIZODA1: Část první: FRANCIE - PAŘÍŽ

Tenhle výlet měl jednu jedinou chybu!...BYL HROZNĚ KRÁTKÝ! :D


Zdroj: odněkud z google

Měla jsem pouhopouhých pár dní a miliony a miliony míst, které jsem chtěla navštívit. :)
A tak jsem sváděla jednak neúprosný souboj s časem... prohrála jsem :( a pak taky sama se sebou - aneb čeho se vzdám a co vidět prostě musím. No a v neposlední řadě byla bitva s peněženkou, ze které nějak záhadně rychle a bez velkých rozpaků mizely všechny pracně vydělané penízky...

Jako první přišla na řadu "Ajfelovkaaaa" :D Jak jinak, kdo byl v Paříži a neviděl ji, jako by nebyl :-)






Nemohla jsem odolat... bylo to silnější než já, i když jsem věděla, že jako chudý student si nic koupit nemůžu... musela jsem se projít po té krásné slavné ulici... :)


 život v ulicích Paříže...
Mňamka..? :)
Kde jinde se zastavit co? :)
Škoda, že nemám vyfocený výsledek...:(

Nejstarší kavárna v Paříži...v malé zapadlé uličce. :)


5 komentářů:

  1. amazing photos! i was in Paris last month and it's a beautiful city!
    I think your hands can do the nailart on my blog, just try a easy design and with practice you can do everything!
    kisses form Mexico

    http://donttrytoignoreme.blogspot.mx

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky :) V Paríži som už bola a je to tam naozaj nádherné :)

    http://fashiondiarybybetka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. To ti věřím že to bylo krátký :)) jinak krásný fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně krátký :) Ale snad se brzo vrátím! Děkuju :)

      Vymazat
  4. No tak ta ulice by mě dostala a cítila bych se dokonale už jenom protože to všechno vidím :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu na mém blogu! :) / Thaks for visiting my blog :)