Kdo si hraje nezlobí! ;)

Hrozně ráda fotím... možná to neumím, možná fotím to, co nikoho nezajímá a určitě nemám tak kvalitní foťák, jak bych chtěla... ale baví mě to :-)
I když možná víc mě baví si pak s těmi výtvory hrát v photoshopu :)


Většinou moje řádění odnese Picasa nebo PhotoScape :)
Jaký používáte program na úpravu fotek vy dámy, děvčata či slečny? :)







5 komentářů:

  1. Fotky jsou hezké.
    A máme stejný "problém" strašně ráda fotím, ale moje fotky? s kvalitou mého foťáku. :D Profesionál by se zasmál, ale mě to prostě baví.. ;)
    http://nicole-bonne.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky. taky jsem do toho blazen :)

    OdpovědětVymazat
  3. photoshop a photoscape :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní29/8/12 23:04

    Já upravuju na picmonkey.com :) Také mě baví focení, kéžbych měla zrcadlovku :D ta fokta lízátka je skvělá:)

    http://diaryofmony.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu na mém blogu! :) / Thaks for visiting my blog :)