Motto dne... IF + moje technická zdatnost :)

Kdyby nebylo kdyby, nebyly by ryby... tak nějak se to říká :) 
Pokud totiž zůstaneme jen u kdyby, tak daleko nedojdeme...


Soukromá fotka z návštěvy Francie
(snažila jsem se o těžce umělecký počin :D)
S nápisem jsem si dost hrála, tak prosím bez svolení nekopírovat!

Poznámka a varování :D :
Musím se podělit o svůj včerejší zážitek s technikou :D 
Já jakožto člověk absolutně technicky nezdatný se často dostávám do opravdu zajímavých situací s technikou :D
Aktivně jsem se pustila do čištění disku na PC... měla jsem tu staré programy a hry, které jsem nepoužívala a akorát tak zabíraly místo. :D
No řeknu vám, mám pocit, že některé věci se opravdu můžou stát jen mě, no hádejte, co se stalo... říkejte mi expert!,  já si totiž omylem odinstalovala ovladač pro repráky :D Asi jsem si ho s něčím spletla jinak nevím. No a pak jsem celý den hysterčila, že jsem bez zvuku... tu paniku si nedokážete představit, byla jsem úplně hotová :D Nakonec jsem na to nějak přišla a nainstalovala ho zpátky, ale zážitek to teda byl pořádný :D...
Jste taky tak technicky šikovní...? :D

5 komentářů:

  1. ja niesom veľmi technický typ a je to o mne aj dosť veľmi známe


    pozývam ťa na giveaway F&F


    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/08/f-giveaway.html


    poteším sa tvojej návšteve:)

    OdpovědětVymazat
  2. hehe no stane sa:)))
    už to dúfam funguje ako má:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano prosím :D ale já zas přijdu s něčím jiným, co pokazit :D o to se nebojím :)

      Vymazat
  3. TOI-TOI je no:DD
    hééj, to se teď minulý týden stalo taťkovi :DD ale už ho tam má taky zpátky ;D takže nejsi jediná co je takto šikovná:DD

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu na mém blogu! :) / Thaks for visiting my blog :)